Bus

Igår kom Peter & Linda + barn till middag o övernattning.
Så idag tog vi 4-hjulingen pulkorna o skiboardsen o drog till sommarhagen
o lekte lite. Mestadels av tiden spenderade jag med ngn för att köra
mer 4hjuling, för d e ju d som e roligast!
Nu ska jag o Systeryster ut o åka lite skidor.
Herregud, d blir ju helt fel att äta som man gjorde i Portugal,
men inte göra ngt annat. Men först ska jag försöka valla mina skidor,
för vi kommer mera bakåt än framåt.
frågan e ju om d kmr bli mkt bättre av min vallning *glins*

Kommentarer
Postat av: Anki

Vet ju att du åt lyx-mat och 4-rätters både till lunch och middag när du va i Portugal!!! Fint att du tycker at mommas och mitt kök i Nälden håller samma klass ;-))))

2011-01-31 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0