Fel planerat!

Våra datorer har något emot oss, och det är riktigt elakt, haha.
Vi fick inte till o titta dom sista 10 minuterna på Buffy - det som var så spännande!
Jag och Christine cyklade till Druchhorn.
Och Nicola va där, så då blev det så att vi stannade där en timme, så det
var redan kolsvart när vi började cykla hem.
O det är bara jag som har lyse på cykeln.. Jaja, haha. Hur som helst
gick det ganska bra - det blev bara mtk jobbigt att trampa...
Vi kom hem 10 i 9, och hann inte rida :(
Vi som tänkte hoppa...eller åtminstone jag tänkte hoppa med Willy.
Så, i morgon skippar vi cykelturen o missar INTE ridningen :)

Nu ska jag sova, för jag är så trött, det va jag igår också, jag somnade
till&med under hoppningen som va på tv'n :O


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Haha, vaa? :P

Det var en bild på allt folk som går på min skola i en biosalong? :P



<3<3<3<3<3

2010-10-09 @ 21:17:57
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0