Låt oss försöka blogga lite!

Ja - nu e det så att inga elektroniska saker gillar mig - så allt sådant i min närhet går åt fanders,
är det inte trevligt???!!! I Hate It! ;)
Jag har i 2 dagar försökt å blogga - men varje gång har datorn kört ihop sig - trevligt värre!

Igår va jag med Antonia hela dagen - eftersom Otto e sjuk!
Sen kom Nina - o vi red tillsammans - Athletica & Tessa, o Antonia red Mona! :)
Ja & Nina bytte hästar lite - o det gick relativt bra på båda för oss båda! :)
Vi hade så otroligt roligt - Love'It ♥

Idag va jag Nina o Ursula ut - vi åt "Ancha-Pizza", den e asgod, den heter egentligen
Pizza Chicken - men Nina kallar den så, för att jag provade den engång,
o det visade sig vara värsta hitten o smakar SUPERSMASK!
Ursula åt SpargelSnitzel(stava kan jag inte..)
Sen åt vi en glass, o drack lite Coctails!
Supermysigt♥
Nu ska jag sova - eftersom jag 2 nätter i rad har sovit så otroligt dåligt :(

Så godelinatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0