I Storstan ;)


Jag o denna lilla vitklädda dam var idag till Ankum!
Jag sa att jag var tvungen att åka till Aldi, o då ville hon så gärna följa med,
så hon sprang till Andrea o frågade om hon fick, o det fick hon!
Så jag hade sälskap i mitt "storhandlande" haha!
Jag köpte lite chocklad, jag ska ju faktiskt åka tåg i 5 timmar,
o 2 små color! Plus telefonkort! Storhandlande jag e va ;)
Sen va vi å åt glass! Hihi ^^,

Nu ska jag snart ut o leka lite med Athletica - tänkte rida utan sadel o träns
o bara ha kul idag - det behövs också ibland!
Ganska kallt e det faktiskt :/ skitväder!

Tågbiljetterna har ankommit idag, underbart, slipper man oroa sig mer över det, haha!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ha en riktigt bra helg OCH var rädd om dig ♥

2010-05-19 @ 21:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0