Skit på dig!

Här hade jag suttit - laddat klart halva Pay it forward filmen på youtube,
och började kolla.
Dom första 2 minutrarna gick ju bra, men sen så.
Icke sanicke, varför skulle JAG få kolla på en film?!?
Ne, då bestämde sig datorn sig för att youtube inte va ngn
sida som jag skulle hålla mig på.
Så efter en kvarts försök o hopp om att filmen skulle sluta hacka,
o ljud&bild skulle stämma överens, gav jag upp!

O jag ville såååååååååååååååå gärna se den filmen.
neeeeeeejdå! :(

Nu ska jag snart gå till min säng, slå på Tv'n, kolla
om det e ngt att se, sen sova!

Jag har ätit idag :) HurraHurra!

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Det är klart att jag får dig på bra humör :D



<3333333333

2010-03-14 @ 21:58:59
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0