BläBlö :(

Idag hade Athletica kolic när jag kom ut i stallet.
Rene sa. Athletica e sjuk.
jag sa, jag tror dig inte.
Sen gjorde vi klart stallet, jag gick in åt frukost.
Andrea kommer -Athletica e sjuk.
Jag. VA`??!!???
Andrea - karin kommer snart.

jag fattade ingenting, men blev lite smått orolig,
alltså allt va ju bra igår!
Hon hade kolik sa karin, som gav henne 2 sprutor.
Sen gick jag med henne 10 min.
så nu har jag gett henne lite hö var 2'a timme.
I morgon kunde hon få normalt med hö, men inte mkt kraftfoder.
Så jag tänker bara gå med henne - inte rida, på 2-3 dagar,
O öka maten igen - så hoppas jag det går bra.
Dom säger som inte så mkt så jag får gissa mig fram till saker o ting.
Lyckat Ancha - lyckat!

Jag gick med Andreas häst också - som hon drogade igår
när hon skulle gå med den själv, hehe.
Jag gjorde inte det, jag höll henne bara *kort*,
hon skuttade litegrann, men skötte sig ganska bra annars :)

Red ut med Eltje - planen var att rida Athletica, men eftersom
hon e sjuk, så tog jag Joulanda!
O hon e ju en rolig filur hon!
Det e i allafall bra att hon e för rädd för att bli rädd
om den andra hästen kommer för långt bort! :) Haha!

Amman tog inte fölet - så den e påväg tillbax till den här
idiotmamman istället - riktigt lovande :(
Hoppas Helena hittar ngn annan!!!


Bäbisen :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Usch - stackars Athletica :( Stackars lilla fölisen.....

2010-03-04 @ 22:25:45
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-06 @ 10:11:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; inte alls den runda formen!! :O

Men jag kan inte hålla mig från den, resan är juh bokad & allt :D



<33333333333

2010-03-06 @ 23:55:53
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0