Leka :)

Igår började jag med att rida ut en kortis, men det va så mycke broms,
så vi vände ganska snabbt tillbaks, o då va utebanan upptagen av elaka Rene(:p)
så jag fick rida inne. Athletica va så tjurig, ville inte alls, men tillslut fick jag henne att
gå utan att hänga i höger tygel, o vara avslappnad ett litet tag.. Vi avslutade sen
med att leka westernhäst :D Vi busade runt o hoja lite, det tyckte hon va roligt :)


Situngen min ^^


Jag tycker om min lilla sötnäsa :) ♥


Nu på måndag måste jag börja treeena lite igen, haha.
Men i denna värme är d inte ens roligt!! Men cykla tkr jag ju om, så det ska jag nog göra:)
O kanske d känns annorlunda nu när allt inte gör ont:) Det känns fortfarande lite ovanligt, hihi!


Kommentarer
Postat av: Anki

Måste kännas underbart att inte vara upphakad överallt - skönt att slippa ha så ont! Världens bästa Ancha ♥

2010-07-01 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0