Tuffa tider...


Det e väl ändå tur att det var såhär mitt sista minne med dig blev?
När du fortfarande var stark och glad, kunde skratta o berätta om gamla go'a tider? :)
Jag hoppas jag hinner hem för begravningen -ett sista farväl,
och att den är fin, och inte trög,
bra sånger, fina sånger, men inte tröga sånger, du gillade inte det.
Det vet jag!
En gång tog jag med mig keyborden till dig,
det gillade du! Speciellt en sång tyckte du var väldigt bra!
Diana heter den sången! :)
Kloka vackra gammalfarmor, <3
Det är tufft att vara här alldeles själv,
tur att Athletica går att gå till, hon står så gärna och go'ar eller
överför sin ro mens hon vilar äter eller gör ngt annat.
Beroligande är hon, men samtidigt busig, uppiggande.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja - den sången gillade farmor :) Hon var så härlig, alltid så snabb i replikerna och träffsäker! Och det var härligt att ni hann träffas och skratta ihop - hon hade ju ett fantastiskt skratt och tyckte så mycket om när det var vi - alla tjejer :)) Älskar dig lilla vän - tur att Athletica finns och kan stötta dig! Puss o kram//mamma

2010-01-17 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0