Nyheter!!!

Jag har äntligen diskuterat klart med mig själv om vilka väskor jag ska ta med
mig för min återresa till sverige! Och packat - nästan klart:)

Jag, har ätit svamp - och vet ni - jag som i hela mitt liv hatat svamp,
tyckte det(dö inte nu) smakade GOTT!! Haha! *TummenUppTillMig*!

Min rygg som blev bättre efter Majvis behandling, en nu illa igen :(((
OntOntOntOnt o elende, skjuta den tror jag att jag ska göra!

Jag tkr Noemi o hennes mamma e alldeles för snälla!
Dom bara skryter o säger bara fint :) Härligt att höra dock, såklart :D
Men jag e för dålig att säga tillbax - SKÄRPNING på mig!!!

Jag hoppas Noemi kan sno mig lite om hon stannar kvar såååå länge,
mahn. Vi ska ju förresten ha minst en filmkväll till - perfekt!

Sen ska jag försöka hälsa på Kajsa - eller vi ska mötas på "mitten"
om kanske 2-3 veckor :) När jag har jobbarhelg, :)

Jag är alldeles för lat på morgnarna - måste skärpa mig!
Jag lägger mig alldeles för sent! :(
Jag har för stökigt på mitt rum.

Athletica var en tickande bomb utan dess like igår,
som tillslut hade ett explotionsutbrott - haha! :)
Gullehästen min :)
Men sen gick hon fint då :))
 
Jag ska skutta den här hästen imorgon tror jag!! O öva på att inte LIGGA
på halsen - vad ihela fridens dagar håller jag på med???
Jajja, vi ska inte skutta så högt, bara litegrann - Cavalettis,
kanske ngn cavaletti över den andra :)
Eller kanske med hinderstöd, ne mer beslutsångest=inte orka med nu!!!
Athleticas dagsform för morgondagen får bestämma,
och min rygg då, det var ju den också :(

Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Anki Syversen

Du ätit svamp??? Helt fantastiskt :) Det trodde jag aldrig skulle ske!! Det e bra att dom e snälla - och att du "kommer ihåg" att du ska va det tillbaka! <3

2010-01-26 @ 13:39:09
Postat av: Ereeka

Svar; Inte talmodus, utan talmanus xD

& jag vet inte riktigt :P



<3333333333333333

2010-01-29 @ 20:04:43
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0