Jaaaa vad säger man?

Idag så försov jag mig, 20 minuter, ajsenbajsen, men sen va jag så otroligt snabb så jag gjorde det jag brukar göra på nästan en timme, på 25-30 minuter istället - så d gick bra!

Sen gjorde Majvi en behandling på mig - va lite konstigt att få den när jag inte
kunde vara still utan jobbade - men det gick det också!
Sjaseen vad det gjorde ont några gånger - riktigt brände till, aldrig känt förut!
Men d känns en aningens bättre på vissa områden och mer avslappnad blev jag,
sköööööönt! Andas kan jag också lite bättre :)

Jag ska få rida Willy idag :) Hihi ^^,
Och Tessa ska jag också rida - det blir första gången, hon ser förjäklig ut,
första föl vid 17 års ålder - hennes rygg e sååååå svankig :/


När ska man hem då??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0