Hoppa upp!

Träning ger färdighet!
Jovisst är det så!
Jag kan hoppa upp relativt okej - fortfarande trög o klumpig, men tar mig
upp på tillOmed Arabella m lite kortare läder :)
Så idag väntade jag på att Helena skulle bli klar o Mandy hatte skött sig bra
för att vara Mandy - så då övade jag på att hoppa upp från fel sida.
O HELVETE vad svårt det e då !
Nu e hon liten - 150-155 eller ngt
Men det va nå svårt nog det ja !!!!
men jag fick till det, o stolt e jag över det också minnsann! :))))

Red lektion för Andrea på Arabella idag - det gick helt Okej...
Kunde gått bättre men också mkt sämre!
Hon e en lite på och av häst, ena stunden kan hon va hur bra som helst,
å andra, en stor katastrof - men söt e hon ändå :))

Åsså va det mitt element då - nu fungerar d inte igen -
JÄVLA SKIT!!!
Man får egentligen inte svära - jag vet, men blir så irriterad :(

Willy kastade av sin gamla matte idag, stackars
Andra gången på kort stund Karen far - Hon måste lära sig att stanna PÅ hästen:)
Å inte ligga under!!!! :(


Men han e fortfarande min söt favvis :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0