Fredag-lördag hos Noemi :)

I fredags åkte jag till Noemi för en filmkväll! :)
Harry Potter stod på Schemat!
Men först så visade hon mig runt i huset -gigantiskt vackert var det!
Jättefint, blev alldeles kär - sånt hus hade nog Mamma gillat :)
Vi spelade Uno - Jag tror Noemi vann varenda gång -_-
Sen spelade vi Monopol, då vann hon igen!!!

Sen på kvällen blev det middag - strips o korv, gott :)
Efter det började vi titta på Harry Potter :)
Ettan och tvåan hann vi med innan vi var mer död än levande.
Klockan va väl två eller ngt, så vi bestämde oss för att gå å lägga oss.
Halv 10 eller ngt tror jag vi vaknade.
Och runt 11 var det frukost. Värsta lyx, jag frågade om dom alltid hade så.
Och ja, varje helg lyxade dom till det! :)
Efter det kollade vi den tredje HP filmen.
Gick ut o spelade bordtennis - och tammetusan vann hon - IGEN!!!

Det var väldigt trevligt o roligt i alla fall :) Vi ska väl ha en till för
att titta på 4'an & 5'an.

Thnx :D <3



Kommentarer
Postat av: Anki

Vad mysigt :) Tycker du kan bjuda hit Noemi till sommaren - det hade väl varit kul!!

2010-01-18 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0