Filmkväll igår - filmkväll idag :))

Igår va d meningen att jag skulle hem till Noemi o kolla på den
senaste Harry Potter filmen.
Men hon var tvungen att sitta barnvakt åt Andreas barn(Otto o Antonia)
Så vi tittade på film där i stället :)
Nästa vecka ska vi titta alla 5 innan, ha riktig filmkväll :DD
Så på torsdag ska vi kanske titta en film på Bio -
jag minns såklart inte namnet på filmen, MEN
det e hur många bra skådesspelare som helst, så måste va bra !! :)
Jag letade på den bions internet sida - på tyska,
olalej! O listade ut vad filmen heter :) The Imaginarium of Doctor Parnassus

Nu vid 8, ska jag över till Andreas hus igen ,  o titta
Sex and the City - the movie,
jag har aldrig sett filmen, o knappt några avsnitt på tv'n heller ;)

Riktigt usch e d idag,
red ut på Mandy, o tänkte rida både Arabella o Athletica,
men känner inte för d alls, har huvudvärk o nej!
Bättre att låta bli, o hoppas d e bättre i morgon!
Och dessutom e det bra att Athletica får vila lite också ! :)


Kommentarer
Postat av: Ereeka

Men treeeevligt :D

Jag har juh alla sex and the city-svsnitt plus att jag har lånat the movie ganska länge :P

Den är bra :D



Bloggen blev förresten bra också, färgerna matchar till Cortari's grimma. <3



<333333333

2010-01-09 @ 20:09:32
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Ereeka

Svar; Ja, Schaffer :P



<3333333333

2010-01-10 @ 00:30:46
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anki

Trist att det e usch idag - hoppas det vänder :) Idag anländer den stora till oss - ska bli kul att se om det är "en Strong-häst"... Älskar dig <3

2010-01-10 @ 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0