Usch!

Nej - idag är ingen bra dag!
Satt här, kollade på en bild, pratade med mamma,
och tårarna sprutade i frustration över en dålig dag/tidspreiod!
Frustration över att idag var en jävla skitdag,
o att ALLT går dåligt!

Ibland - inte ofta, men en gång då & då,
behövs det ngt uppiggande ord, som det va bra
eller det var snyggt, det var trevligt,
det gjorde du bra! Hon ser fin ut.'
whatever,! Men när det ALDRIG hörs,
så blir det till tider TUNGT!
Och man känner sig RIKTIGT meningslös!

Och ingen förstår hur MKT jag längtar tillbax till Holland!
Jävla kärring!
Jag kände mig hemma där trivdes, älskade jobbet,
hästarna, red fina duktiga hästar!
Hästar man kunde RIDA, mitt jobb var att RIDA,
att hjälpa till på tävling vara med ute o se MASSOR.
Men nejdå.. Ickesanicke! För tur får inte jag ha! Så
det skulle givetvis förstöras!!!

Och nu e jag här..... Tkr snart det kan hända ngt!
Annars blir jag så less!

ne, tur att jag har lite vett - o inte skriver allt här.
men MKT kunde skrivas.
För idag känner jag mig helt värdelöst totalt meningslös!
Shitday!

Nu tänker jag åter igen lyssna på en sång av Celine Dion.
Kanske 2-3 gånger faktiskt! , sen tänker jag nog lägga mig!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0