Stabelet :)

Nu ska jag alldeles strax gå ut i stallet!
Igår kväll kände jag mig sååååååå sjuk :(
Men nu känner jag mig pigg :)
Ska ha "lektion" för hon som bor här mens hon studerar till Veterinär,
eller ja, en liten period ska hon väl stanna här.
Hilde sa hon pratat m Andrea o att Mandy skulle va bra.
Jag har ingen aning - jag förstår mig fortfarande inte på
systemet, hej jag e 180 lång o rider en häst på 150!
Menmen... Jag kanske förstår det en vacker dag, hehe !
Ja, nen nu smäller det - ska försöka hinna mocka åt Athletica först :)

Ma höres! :)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Tacktack!! :D

Jaa, kanske det ;)

Men först ska jag hjälpa Zabeena med hennes xD



<33333333333333333

2010-02-07 @ 10:57:53
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0