Irriterad!

Satt just och tänkte på att i 2 år nu
har läkare hit å behandlare dit sagt
att nej du får inte rida, nej du får inte göra så,
nej det enda du får göra är att gå.
bla bla bla, inte göra hit inte göra ngt :(
Och nu e det tammetusan så igen!
Förhoppningsvis nu, så tar det slut på tisdag!
Men ändå.
Jag blir så FRUKTANSVÄRT less!

Nu vill jag bli frisk och sluta ha så ont överallt hela tiden!
Jag e 17, och vill leva några år till innan min ork tar slut
Hah! :D

Och det kommer jag nog göra också!
Men blev bara så less nu, har inte kunnat göra nästan ngnting
på 2 veckor :(
Inte kul!!!

Nu ska jag sova :)
Kanske, ska spela ngt spel först, är inte trött, hihi^^,

I miss U!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0