Framme!

Ja så var man i Tyskland då :)
Min nya dator fungerar sååååå fint så :D
Hihi^^,
E trött efter 22 timmars resande, usch!
HataHataHata tåg, buss, väntan, flyg,
plus att jag började må illa också :(
Men, jag e iallafall framme,
kom ihåg att ta min medicin och har gett Athletica ett äpple :)
Men jag störde ju mitt i maten, herremindag!!!
Får hälsa mer på henne i morgon såklart :)
FiiinaFina Athleticen miin :)

(brist på bilder på datorn, ska lägga in och ta nya SNARAST !! )

Nu ska jag sova, har precis haft klart tyskalektionen m Vanessa :)
Så god natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Så spennende!

Hvordan går det forresten? <3

2010-02-04 @ 21:56:39
URL: http://funnycupcake.wordpress.com
Postat av: Anki

Tyskalektion - direkt? På momangen? Efter 22 timmars resande? Herremendagar......hur gick det???

Glöm inte att fortsätta ta medicinen OCH hålla koll på höger axel! Puss älsklingen min <3

2010-02-05 @ 07:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0