...

Underbara hästar, som trots allt har fyra egna ben att snubbla i,
eller kliva på, plus hela ridhuset.
Måste hoppa o finna på just min fot - dom e ju UNDERBARA!!!
Nej, inte alla dagar!
Skulle kunnat - ja jag vet inte vad, men hann verken bli arg
eller irriterad för det gjorde så jävla ont, och jag var tvungen att
hålla i hästen lilla o fixa bort inspänningarna!

Athletica va SKIT idag - haha!
Hon vägde 2 ton i handen, lyssnade inte,
ville ingenting, gick inte å svänga - gick inte å böja.
INGET gick!
Så tillslut så la jag mig på en volt - med en cavaletti igalopp,
och "hoppade volt" några gånger åt båda hållen,
så vi avslutade med ngt jag trodde hon skulle göra bra - ngt hon också gjorde
ganska bra faktiskt:) Ja'a!

Tyskalektionen gick ganska bra - oförberett muntligt "prov" :)
Sen fick jag lite läxor - jag hade ritat o skrvit upp några saker jag ville
veta vad hette osv, så vi höll väll på över en timme!
Och hon åkte kanske kvart i 11!!
Jag tänkte duscha - men nu e jag för trött!
Så nu tänker jag sova :)
I morgon ska jag Noemi, Nina & Ursula på bio - Valentines Day
(ser ni ser ni - jag kan namnet på filmen - HURRA HURRA =D)
Hoppas den e bra :)

Gute Nacht! :)

Kommentarer
Postat av: ~ Ereeka ~

Svar; jaa, det har vi :(



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-12 @ 22:27:59
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: ~ Ereeka ~

Haha, gnäll inte på athletica :p

Du skulle sett när jag red miro idag xD



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-02-13 @ 21:31:14
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0