Babysitting!

Ja - idag på lunchen frågade Andrea om jag ville sitta barnvakt ikväll.
Dom ska på födelsedags kalas!
Jag sa Okej, jag får ju betalt så!
Haha, nej, det hade ärligt talat inte spelat ngn större roll!
Dom e ju rätt snälla barnen - har ju varit med om mkt värre! ;)

Jag red eller longerade inte athletica - hade det varit ledigt
 i hallen när jag varit klar m Tessa hade jag gjort det.
Men när d inte va färdigt, o jag skulle behövt vänta så länge,
kände jag inte för det.
Måste ändå nu gå till Andrea om bara 40 minuter - så känns inte som ngn
större mening!
I morgon får jag rida o longera då! ;)

Gunn har köpt gamasher åt mig ,
och pessoat nu!
Så det kommer väl om inte så länge - hoppas d fungerar som plannerat! :)

Ne - nu ska jag spela klart mina spel,
byta om - sen barn - Here I Come - haha !


Såhär gullig säng har jag nu förresten :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Mysigt... Inte hästledigt i sängen ens :) Hoppas barnvaktandet går bra - mys ordentligt med dom små :)

Puss o kram och du - lillasyster hälsar <3

2010-02-19 @ 19:59:02
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Trevligt med dig som barnvakt ;)

& fin säng x)



<3333333333

2010-02-20 @ 15:08:47
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Nu drar jag igång med "Veckans blogg". Var gärna med & tävla :)

Vinnaren kommer finnas länkad på min blogg i en vecka :)



Ha det bra!

2010-02-20 @ 22:49:01
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Härligt ;D



<3333333333

2010-02-20 @ 22:55:45
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0