Uteritt :)

Noemi kom till stallet runt ( kan det ha varit 20 i fem ? )
Så då frågade jag om vi skulle rida ut ihop - o det tyckte hon lät bra.
Så hon drygade sig - o jag skyndade mig lite - sen bar det iväg.
Jag red Athletica :)
Vi travade o galoppade till&med.
Haha..
Jag: Okej -vi provar en galopp då, men då börjar jag! O du håller dig bakom.
Noemi: Sure! :)

Ja -men Athletica tkr det e läskigt att vara först,
så ett galoppsprång så va Noemi före, men gjorde ju inget ;)

Sen när vi ridit en bit till, så kom ännu en sträcka vi kunde galoppera på.
Så jag sa samma sak igen.
men bara det att denna gången fattade inte Athletica galopp förns
Noemi redan va i galopp o före oss, haha.
Tyllhästen♥

Sen går vi en bit - det kommer en bil( e ju ingen fara)
Traktorn vi precis ridit förbi - börjar köra ( går också helt okej - eftersom den
kör på lägdan.
Vi ser en till traktor påväg mot oss - men svänger in på en annan lägda.
Vi rider en 2 minuter, kommer nästa traktor med släp,
Jag säger - kommer den hitåt - hoppar jag av.
Men den svänger in o saannar på en gård.
Men då kommer en traktor bakom oss.
Då hoppar jag av.
Vi springer till en avfart.
Jag hoppar upp igen efter traktort kört förbi.
Sitter 30 sek.
Sen kommer en traktor till - då hoppar jag än en gång av.
haha, ska lova - vi var fängslade av traktorer!
Usch !! :p

Nu ska jag sova - goodnatt :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0