ont & ont & åter ont!

 Hästkräk!
Idag e dom riktiga kräk!
först sparkade "Londonderry" stoet mig så jävla hårt på benet:

Sen så va det ju blodtransfertionen(stavning finns inte tillgängligt i min hjärna för tillfället)
O den lilla damen ville INTE vara med på noterna idag!
OjjeOjj! Va hon va tjurig!
Hon kickade mig 2 gånger, inte så hårt :) Så e okej!
Men min rygg avlider snart! Gud va ont det gör!
Benet e bättre dock, kan nästan gå upp för trappen utan att det tar en hel evighet :)
*TUMMENUPP" :D

Ne - nu ska jag nog läggá mig tror jag!

NattiNatt ♥

Kommentarer
Postat av: Momma

Nu jäklar - sluta med hästj..... Stackars dig! Kan ingen annan hålla i när du har ont i ben och rygg? Massor med kramar från momma!

2010-04-16 @ 08:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0