Hoppning.....

Ja - såhär va Athletica igår:

Det började helt Ok!


Så måste jag komma in i hoppningen *host,host*


Avsprång - inte så bra framben nej-men inge stopp.


Hon hoppas högt - men det e lite bättre :)




Sen börjades det!!


O hon fortsätter...


så får jag över henne en gång - hur dåligt som helst...hur högt som helst...trodde hon skulle stanna...


Men så stannade hon visst igen - Nämmen :o
Ja, så jag gav upp o hoppade den lilla cavalettin ett par gånger.

Som avslut red jag ut en sväng - det gick väl ganska bra!
Hon gick i allafall framåt o stannade inte då!


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Haha, söta bilder ^^,



<333333333333

2010-04-06 @ 21:47:32
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0