Holland! :)

Min visit i Holland blev kortare än vad jag önskat,
pga av tråkiga omständigheter.
Men jag hade en väldigt bra första upplevelse i mitt (förhoppningsvis) framtida arbete/en,
och nu ska jag vidare till Tyskland! :)
Det verkar heltrevligt där, hon tjejen som äger stället, Andrea,
verkar vara otroligt snäll!
Jag har pratat med den svenskan som jobbat där nu,
och hon kan bara prata gott om stället, hennes vistelse tog slut pga av studierna kallade :/

Jag ska enligt planerna vara där ett år, minst!
Jag lämnar sweariket 19 november, hon tyckte jag kunde få fira födelsedagen först,
hehe!

Men, hursomhelst, lite bilder från Holland kanske? :)


En av hästarna, (första dagen) min favvohäst, givetvis såldes han efter 3 dagar!


Utsikt över "The Field", samma häst som ovan, 5årig valack :)


Sjukt till Scooooop på den här 3åringen! Väldigt suddig bild, men hästen hoppar, BRA!
4 eller 5 årig valack på typ 180! Jätte trevlig :) Hoppbanan i bakrund!


"Min häst" hade honom från dag 1, den jag gillade minst nästan, men han hade sina
goda sidor! Och väldigt mysig va han!


Favvohästen igen, bara för att han är snygg,
och för att det var här en annan häst hivade mig!
Över staketet, ner i diket, med huvudet först!
Alltså nacken som fick sig en ORDENTLIG smäll! :(


Blev inga bra bilder i ridhuset :/ men dehär va min absoluta favorit!
Jag övervägde faktiskt att försöka köpa henne!
4 årigt(tror jag, eller 3, inte säker) den första hästen jag red i Holland!
Överhärlig, MED HUMÖR! Passade mig bra! :)


Galopp med tjejan! :) Bild tagen med min utomordentligt braiga mobilkamera! :(
*STORTSUCK*


SNYGG svart hingst, som blev såld till England, tror jag -_-


Longering stod högt på listan över göromål på dagarna,
och longeringen bestod av den här "mackapären"
Pessåasystemet! SKITBRA tyckte jag att det va :)

Ja, får väl ladda upp lite fler bilder ngn dag, men nu ska jag titta på Buffy :D
dricka Oboy och äta lite Pips! :)

Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Ine Falander

Hvor lenge skal du være borte nå da?:) <33333

2009-11-05 @ 21:17:38
URL: http://www.inefalander.blogg.no
Postat av: Anki

Äntligen lite bilder... Men har du inga bilder från alla tävlingar? Eller när det landade 20 hingstar samtidigt hos er? eller?

2009-11-09 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0