27 november

Fredag Fredag Fredag! :)

Idag skulle jag longera Concetto(som är pappans namn, men harn är här för kund, så vi använder visst det, sa Andrea idag, haha) och han var bråkig!

Haha, inte så farligt, men han vägrade gå, studsade lite upp och ner hit&dit gick och tjurade sig! Men men, vi fixade det och sen gick han bra! :)

Sen när vi skulle in i boxen fick vi ta en ny diskussion, han tänkte nämligen springa över mig, men jag står ju som lite ivägen och flyttar inte på mig, så han klev mig rakt på hälen över foten, i helvete alltså, tog lite tid innan jag kunde gå då!

Men han är ju söt, tur för han det!

 

Sen red jag Athletica, tyvärr måste jag säga, kom Andrea m Antonia och skulle rida, och då var jag tvungen att tvinga ner henne och sparka upp henne, ngt som inte fungerar för henne alls, hon e hemsk nu! Så hädanefter undviker jag ritter när hon kan komma förbi, så jag får provat mina mammas och Milkes idéer!

Vi håller tummarna för dom! Söthästen. Milka skickade några bilder till mig på när hon var fin!!!!!!! Så tänker lägga ut en, och hoppas hon blir lika fin igen!

 

Här ser hon riktigt trevlig ut, hon är rätt så välmusklad både nacke rygg och rumpa!
Nu för tillfället har hon inte en enda muskel på kroppen, bara låsningar & upphakningar :/

Men visst är hon fin!?!

 

Sen hände i princip ingenting, jag fodrade, sen efter jobbet kom Nicola hennes dotter + kompis och red deras privata hästar, så tittade lite på dom, innan jag gick in satte på datorn och slappad lite! :)
Bilder kommer i eget inlägg idag m bildtext bara !:)

Guten Nacht! :)


Kommentarer
Postat av: mamma o katrine

hon ser ju jættefin ut - jobba på så hon blir likadan igen!

2009-11-27 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0