19 november 2009

Hallojs!

Idag har jag kommit till Tyskland!

Familjen verkar vara helsnäll! Ungarna är jättesöta,

En tjej på 8 & kille på 4!

Huset som jag bor i är GIGANTISKT ! Men jag har mitt i tredje våningen(Högst upp), det e ett rum och svängdörrar in till duschen – min egna.

Sen är toan ute i hallen, typ 5 steg så är jag där, satt det spelar ingen roll! :)

Mat var bara att ta när jag ville & vad jag ville, lunch/Middag gör momman i familijen,

Som också bor i det här huset!

Internet får jag inte igång, Andrea var inte riktigt säker på om det var trådlöst eller inte, och jag såg ingen sladd ngn stans runt där hon sa dom fixat till, så jag gav upp det och så får vi se om dom kan hjälpa mig i morgon! ;)

Det är ca 50 hästar här, 30 som är installade för tillridning & Breaking, några unghästar, fölmärrar, fölisar och 8 eller 10 lektionshästar!

Ganska fina hästar! :)

Två små hundar far också och springer runt här i gården, jättesöta är dom!

Tv’n med kanaler får jag inte heller på, men jag funderar på om jag ska ta och hoppa in i duschen och sen sova…. Blev inte så mkt sömn på tåget eftersom jag mådde så jädrans dåligt! :( Skit också!

Hjälpte lite när jag fick ta smärtstillande, klockan nio ngn gång, det var ju så att min väska med smärtstillande var ju under bussen, och jag var i, jättesmidigt!!!!! Eller inte kanske!

Klockan är nu 20.10 och jag fick precis ett sms av Angelica!

 

Ne, nu svider linserna och jag är faktiskt rimligt trött, och ska upp i morgon ngn bra tid som halv 7 kanske? Hon sa att jag fick sova hur länge jag ville, men jag sa att äh, jag kör på! Haha, jag behöver inte så mkt sömn! Dessutom behöver jag somna på kvällen så jag inte är uppe hela natten för att jag inte är trött för att jag fick sova så länge!

Det passar lixom inte mig riktigt det!

Men tjilavippen med er ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0