Underbara Fox <333

Har varit ute & ridit dressyr nu.
Tränat på Lc:1 som vi ska rida på skolanonsdag!
Det gick hur bra som helst!
Gud vad jag avgudar denna häst!
Bättre snällare häst ska man leta länge efter!
Han piggar alltid upp humöret, & hjälper en alltid att lyckas!
Han vet precis vart gränsen går, med alla elever, gamla, nya, duktiga, rädda.
Han fixar allas självförtroende, även sitt eget.
Tänk om han bara kunde hålla för att följa mig ner till Göteborg,
då hade jag inte tvekat en sekund på att ta med han.
För bättre häst för mig, tror jag inte finns, för han känner mig så bra, och vet precis vart min - vår gräns går.
Men den utökas hela tiden.
Jag kan inte beskriva samspelet mellan oss, jag älskar dig gubben <3

Finaste <3

Kommentarer
Postat av: E

Heej Göta <3 Har inte hört av dig på länge?! ;) Hur mår du?

2009-05-25 @ 22:10:53
URL: http://evelinanordstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0