Träna!

Det har jag börjat göra nu!
Varje kväll kör jag lite styrka, och sen har jag planer om att jogga/gå 30-60 minuter per dag!
Så hälsa mig god luck!
Idag var jag duktig, jag och min lillasyster var ute i 40 minuter!
JAG sprang i 10 minuter i sträck, utan att bli specielt trött!
Så jag e så stolt över mig själv, hahah !

Sen var Fox jättegullig när jag kom hem idag.
Jag ropade på han när jag var vid gulhusen( en bit bort från gården ) och han svarade, han gnäggade 2 gånger till och med ! Sötnosen :)
Då blev jag såååå glad så!

Sen har jag äntligen fått svar av Pia, hon har varit sjuk, så hon hör av sig till veckan!
Men det låter LOVANDE =D
Åh, gud vad jag hoppas!

Ne, men herrå :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0