Skolka!

Det har jag gjort för första gången i mitt liv idag!
Det är för att jag är så PISSED på skit från skolan nu!
Så då bidde jag ännu mer irriterad, så jag var hemma jag :)
För sakens skull, annars hade jag inte haft nå problem med att åka iväg.
Bara ett: Jag kan inte åka varken längd eller utför, i risk för att ramla, och det är det jag inte får :/

Men, jag hade min egna lilla friluftsdag hemma :)
Jag och mamma gick ut med hundarna på sjön!
I 1 1/2 timme :)
Det var härligt.
Sen har jag ridit, i ca 1 timme och 15 minuter :)
Fox, det var också mysigt.

Det är bara så att jag uppskattar inte att se stora "hundspår" komma från skogen, gå över vägen och försvinna i n i skogen igen, då vi har varg här!
Jag tkr inte den kombinationen ser så lovande ut.

Så jag vände då, spec när det började låta i skogen!

Annars gick det jättebra :) Som vanligt!

Sen har jag ONT! :(
I ryggen, stackars mig :(
Jag ska på behandling på fredag :) Det behövs :)

Hejdå på er :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vi är bäst! :D <333

2009-03-26 @ 16:04:25
URL: http://katarinaandersson.blogg.se/
Postat av: Ancha

Klart vi är :D <3333

2009-03-26 @ 21:18:17
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0