Prov, på lovet ?!?

Japp, det stämmer.
Jag ska iväg till Vålbacken för att göra longerprovet, både det teoretiska och det praktiska!
Usj, jag kommer inte klara det! Jag är helt värdelös på att longera, å inte ser jag meningen med att kunna det heller.
NejNejNej, menmen, skolan bestämmer...

Man får ju hoppas det teoretiska går bra, så jag får det jag vill ha där, och att jag klarar longeringen !

Wish Me Luck ! :)

Jag ska rida också, på Vålbacken. Undra vilken häst Marit satt upp till mig, det blir spännande.
Och vad vi ska göra också.
Jag har nämligen lurat med mig Sabina (a)
Så hon ska göra omprov, och jag göra prov, sen ska vi rida :) Funfun !
Min lilla Binaa :) <3

Sees :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0