Överskottsenergi delux ;D

Har jag nog haft idag!
Helt otroligt, jag e så jobbig ibland tkr jag.
För mig själv alltså, det är mkt jobbigt att vara jag!

Jag och Kattis var hos skolsköterskan idag, vi satt där i typ en och en halv timme.
Så vi slapp svenskan och engelskan.
Det gör inte mig så mkt, vi skulle bara titta på film : Shrek 2

Sen gjorde jag skadeanmälan, så vi får väl se hur det går....

Sen hade vi matte!
Det var TRÖGT, för min hjärna la helt serriöst av, jag orkade INGENTING, så jag var helt flum..
Det var ju lite roligt då, när han frågade vad vi skulle göra på friluftsdagen i morgon!
Först frågade han vilka som skulle åka utför=Ingen
Längd= Sandra ( tror det var längd hon skulle åka)
Prommenad= Ingen.
"Erika, vad ska du göra då? sa bengt.
"Vara Hemma!"
" Man får inte skolka, ni vet det va !!!!! "

Haha, tur att man har LITE pokerface, för innombords höll jag på att dö av skratt!
Så i morgon blir min första skolkning ngnsin!
*STOLT*
Så ALLA som läser min blogg MÅSTE säga grattis till mig!! :D <33

Sen red jag Fox idag, efter en veckas vila, pga tappad sko...
Det e skönt med en häst som Fox.
Vi red ut, och inge hokuspokus med det inte!
Spelar ingen roll hur länge han har stått, han är i princip alltid lika snäll & okomplicerad.
I alla fall tyckte han att galopp var en jättebra idé, mest hela tiden!
Den lille busen!
Så han fick som han ville, nästan hela tiden (a).



Tjarrå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0