Let's Dance!

Fy fasiken!
Det var en mkt bra kväll med hög kvalitet!
Magnus och Annika förtjänade solklart förstaplatsen!
Laila är också duktig, men jag höll på Magnus!
Dessutom var deras avslutningsnummer så otroligt roligt!
Grattis till er =D



Här nere på sjön är det fisketävling, så det kryllar av folk!
Usj och blä, jag som tänkte rida, men orkar inte det när det är proppat av bilar på vägen, och mina planer är att rida ut.
Får ta det senare idag.

Så då tänkte ju jag vara duktig och göra min svenska & engelska uppgift, men det går inte för Hanna ligger och sover, och det enda stället vi har VHS på, är uppe.
Så då sket sig det med.
Så nu får jag ta och pallra mig ut till mitt hus och göra matte: Geometri.
Och jag HATAR det, för jag kan inte, och det gör mig fullständigt vansinnig ! Haha.

Hejsvejs med er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0