Fullt upp ?

Jo, det kan man milt säga att jag har haft den senaste tiden, det är därför min blogg har varit så OTROLIGT uppdaterad ! ;)
Men, nu kanske det blir lite lugnare, så då kommer jag nog vara lite mer aktiv igen :)

Idag började man på skolan igen, åh vad det var roligt!?!
Jodå, att se igen många klasskompisar :D, men, idrott e inte det bästa jag vet, och inte traktor heller, men det e bara för att jag e så otroligt otroligt duktig på att backa med vagn, så jag kör för det mesta framåt istället, hehe...
Eller, tror ni på det? Det gör inte jag, jag kan verkligen inte backa med vagn, det är omöjligt!
Ingen god mat var det heller, köttfärssås, det tkr jag inte om!
Och i morgon är det riktigt "blämat" (e jag nästan säker på) det är sej, med ngn majonäs sak.
Jag är inte ett så stort fan av fisk precis !

Jag är trött idag... Men, jag vill rida i alla fall, om mamma vill hålla lektion, ngt jag inte vet ännu...
För jag vill inte rida själv, för jag är i desperat behov av instruktion, och vill inte utsätta stackars Fox för mig, utan uppsikt... Hehe...

I morgon e det inte en bra dag tycker jag, bara tunga ämnen, svenska, engelska och matte, JIPPI !
Men, vi har bara tre lektioner, så vi slutar lite tidigare, så ngt possitivt med även denna dag går att hitta.
Sedan har jag ju världens bästa klass, och dom får jag ju vara med hela dagen, och då blev det plötsligt MKT possitivt att hitta denna dag :D

Ska försöka skriva om helgen också, sen, inte nu, det beell je int ! ;)

Harebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0