Att ramla av!

Det är väldigt roligt att se på, såvida personen i fråga inte gör illa sig!
Och det gjorde inte den där lilla tjejen på Ås ridskola idag!
Hon ramlade av 8!!!! gånger på en lektion!
Det är nästan värt en eloge!
Men hon var lika glad fördet, och bjöd på många skratt, från alla på lektaren!
Det var mkt underhållande! Hehe.

Sen har jag fått behandling idag!
Skulle jag skriva här vad som blev sagt där, hade ni trott att jag är dummare än dummast!
Så det låter jag bli, för det tror ni väl i alla fall =P.

Jag, Sandra och hundarna var ute och joggade idag också!
45 minuter!
Duktigt!!
Visst va? :D

Nu ska jag titta på Let's Dance:)

HejSvej ! =)

Kommentarer
Postat av: Zabeena

jag hoppas verkligen att du inte skrattade ditt vanliga skratt, då skulle du ju ha skrämt hästarna :O

de va kanske därför dom ramlade av ? ;D

2009-03-29 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0