Hoppning ! :)

Ja, vi har ju kommit igång och hoppat lite :)
Det går såååå bra! - SUPERHÄRLIGT!
Det känns som att det bara flyter på, och jag blir aldrig osäker,
jag har blivit det förut när jag hoppat hästar som hoppar stooooort och fort.
Men nu finns inte det i min värld över huvudtaget!
Det känns himla skönt, att allt bara fungerar, allt bara faller på plats.

Vi hoppade lite igen igår, dock inga höjder, utan runt 70 liten bana.
Några va lite högra, ett lite lägre tror jag.
Filmades gjorde vi också, så jag tänkte länka till den,
för de som är intresserade av att titta :)
http://www.youtube.com/watch?v=eMeWy6aOAG0

Tänkte kanske lägga upp en dressyrfilm, men vi får se, jag är inte riktigt säker på det än ;)

Regnet bara piskar i marken, det behövs visserligen, men det behöver inte regna hela tiden tkr jag.
E så besvärligt att rida då.
För det går inte att rida i skogen, för björnen är så himla nära här nu, och banan blir för blöt,
men det blir säkert bra snart!

Avslutar med en liten bild från filmen,


Sen har jag glömt att lägga in bilderna på hundarna,
det kommer nog göras idag :) för idag är det inneväder!

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Ine Falander

Du har blitt utfordret!

Ta en tur innom bloggen min for å se :))

2009-07-08 @ 21:22:32
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0