Havspung kommer idag :D <33

När Frida hade åkt hem i lördags, åkte jag + fam och tittade på Australia, den va SKITBRA!! En absolut rekomendation!
Den ska införskaffas i min filmlåda så fort den släpps!

Idag ska jag iväg och provrida en ponny, som Lotta Z tyckte vi skulle titta på, hoppas den e ngt :D
Men först ska vi nog ta och kidnappa Sabina, om det inte blir för lite tid, då kidnappar vi henne när jag provridit klart :)
Hon blir kidnappad ända tills imorgon ngn gång :D
Hon ska medbringa sig en skräckfilm, eller två, för det tyckte jag att hon skulle göra!


Förhoppningsvis, kanske vi får rida en svängom på Fox, för han behöver komma ut lite :) och nu är ridbanan ridbar också, efter att snötäcket på en meter hårdpackad snö plogats bort :D.

Men nu är jag hungrig! Så jag ska ta och äta lite frukost, innan jag jumpar ut i stallet och mockar.
Städa lite i mitt hus skulle jag ha gjort också! Det får man hoppas att man hinner med! Annars får Havspungen blunda sålänge :p haha.

Hare Bäst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0