Groda har varit här :D <33

Ja, nu e det ju en stund sedan man skrev ngt blogginlägg.
Men här kommer det igen, men nu blir det som en uppdatering av mina närmsta dagar..
I fredas va jag, Sara, Sabina, Erika och Frida på boda borg :)
Det var jätteroligt, men tyvärr va Sabina och Erika, dom latoxarna nästan 1 timme sen :p

Men när dom äntligen kom, och vi kunde börja, hade vi jätteroligt :D

Men vi lyckades bara ta oss igenom 3 hela baner( som vi klarade, hur många gånger vi försökte e en annan femma ;). På 1.5 timme.

Sen var jag och Frida tvungna att rusa iväg, för att hinna handla mat till oss, och givetvis godis, plus att vi va tvungen att springa till Frida och hämta hennes saker.

Vi hann med bussen, både från Frida, och från stan hem hit.

Vi dumpade våra saker i mitt hus, och gick ut i stallet för att lägga om Vanillas sår, och natta hästarna.

Frida tyckte såklart om min bäbis (a), och de andra hästarna!

När vi var klara, fick vi gå in till mamma och fika, innan vi begav oss ut i mitt hus!

Vi tittade på en av världens bästa filmer: Mamma Mia! Och åt chips och godis.

Sen när den var klar, bäddade vi Fridas säng, men bestämde oss för att titta på en film till. Den var, inte like bra om man säger så...

Vi gick vel å la oss 3, halv 4 ngn gång, men så pratade vi, "lite" till kl visst hade blivit 5 i 6. Då höll vi oss vaken tills vi skulle i stallet igen, som var kl 7.

Frida fick ta ut min bäbishäst i hagen, bägge skötte sig så bra så ;)

Sen mockade Frida bäbisboxarna, medan jag tog Vanillas. När hon var klar, stupade hon ner i stolen, och somnade, så jag gick och mockade Bellas sen, då förflyttade hon sig dit och sov.

Stackars lilla grodan! Det är inte lätt inte ;p.

Vi gick in och sov från halv tio till, ett halv två kanske.

Då klev vi upp, tog fram våran lunch, och gick ut och mockade i lilla stallet, så maten kunde tina.


Frida åkte hem med kvart över 5 bussen.

Det var jätteroligt att ha Grodan här :D det hoppas jag hon tyckte också :D

Pusspårej Grodan :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0