Anplotten ;D

Jag undrar hur länge denna lilla unge skulle kunna sitta och säga APLOTTEN när man svarar HANNAN,
Haha, säkert i timmar :p

Hon e så gullig så, pluttunge :D och tycker att det är såååå roligt så :)

Igår blev det ingen ridning, för här var det nästan storm :/ tråkigt tråkigt!
Men det blev det därimot i dag :D
Och Fox va jätteduktig idag igen :D
Blir så glad i hela själen när han lyssnar och gör precis som jag säger :D
Vi gjorde öppnor, i både skritt och trav, och bak och framdelsvändningar/bakdelsvändnigar :D
Å guuuud, jag tror aldrig att han har lyssnat så bra på det förut, behöver bara vinkla på mina sittben och vägvisa med handen, så flyttar han, DUKTIG POJKE :D
Förstår mig inte på allt det där tjorvandet med klassikst ridna hästar när det gäller sådana saker, då e Fox bäst :D
Och centreringen, det blir så mkt enklare då :)

Travade ännu mer i dag, och satt ner så han fick jobba lite!
Det känns så otroligt bra nu, för även om jag absolut inte sitter som en klocka, så sitter jag hela tiden i sadeln, och det har jag inte gjort på flera år, å speciellt inte efter bilolyckan, då har det varit som borttappat totalt :(
Men nu är det hittat igen, och det gör mig mkt mkt glad :D

Ne, nu ska jag kanske gå ut i stallet, och sedan i mitt hus.
Så hejdå på er :D

Hare bäst ;D

Kommentarer
Postat av: Anki

Finaste hästen i hela världen!!

2009-01-29 @ 08:48:44
Postat av: Ancha

Nejdu :p det e min som e finast :)

2009-01-30 @ 08:34:21
URL: http://anchalott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0