2009


Ja, nu är det ett nytt år :)
Jag hoppas alla firade det och hade roligt :)
Det hade jag med, vi tittade på x-men 3. Och sprang in och ut från stallet för att titta till hästarna.
Min bäbis va jätteduktig!
Hon tyckte mest att smällarna störde hennes skönhetssömn!
Alltså, hon stog och sov, heeeela tiden ;), hon e lite rolig tycker jag!

Lite över tolvslaget var hästarna färdignattade, så nu kunde vi skåla, med bubblis, det va gott ! :)

Nu ska vi ut och gå promenad med barnen och hundarna, om jag inte stannar hemma och mockar, ska ju mocka alla boxarna + vindskyddet i dag. Så kanske bäst att komma igång!
Med lite musik i öronen, och lite smsande, så blir det perfekt!


Ett jättabra 2009 önskas alla ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0