Kanske sista gången :'(

Det finns inte ord som beskriver känslan av att försvinna från någons minne,
Det finns inte ord som beskriver känslan av att försvinna bort från dig,
Det finns inte ord som beskriver känslan av att försvinna ur dig,
Det finns inte ord som beskriver känslan av att du inte mins,
Det finns inte ord som beskriver känslan av att du inte vet vem jag är,
Det finns inte ord som beskriver känslan av att du kommer glömma mig.
Det finns inte ord som beskriver känslan av att du inte kom ihåg vem jag var.
Det finns inte ord som beskriver känslan av att du inte kom ihåg mig när jag sa mitt namn.

Jag kommer alltid att minnas dig, även fast du snart inte kommer minnas mig :'(
Du mindes mig tillslut, och det var skönt, det kanske är sista gången du mins :'(


Love You Gammalfarmor <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0