Fredag ?

Ja, nu har man varit hemma hela veckan för att dagis är så generösa att de bjuder på gratis magsjuka! Haha, så 5 av 7 har fått det, och det verkar som de 2 sista inte får, så förhoppningsvis, kan man gå på skolan på fredag!
Jag tycker ju om min klass serrup, den e underbarast i hela världen :D
Så hoppas man kan få träffa allesammans en gång innan lovet, för då lär väl alla sticka åt varsitt håll ;/
Å ingen till stackars mig :( hehe, man kan ju alltid hoppas att ngn vill komma och hitta på ngt :)

Hoppas jag får börja rida snart! Fox har ju blivit så fin, eller, jag har utvecklats tillsammans med Fox, så vi fungerar bättre tillsammans :) och det är jätteroligt :)



Ne, nu måste jag göra lite läxor, det är ju så jätteroligt !

Hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0