YaYe!

I morse va det inte så kallt på mitt rum =) tack gode gud för det!
För jag var inte så trött heller :) utan var ganska "glad" när jag vaknade o klev upp!
Men, d var inte min kropp, i satan vad jag ont jag hade en stund när jag var ute i stallet! :(
Men d gick till sig.
Red Athletica, o det gick bra tills Nicolas barn + kompisar kom in med tre hästar/ponnysar o lekte å stojja runt.
Då blev Athletica spänd o lyssnade inte å gnisslade tänder....
Inte bra!
Menmen, kommer väl bättre tider :)

Nu e jag lite hungrig! så jag tror jag ska ner å äta ngt :)
Sen ska jag vara duktig och plugga tyska, för jag har fått cd'n nu!
Det är faktiskt lite roligt att lära sig tyska!
Är på humör för att plugga - lördag kväll, haha!


Älsklingen :( , Missuu ! <3


Kommentarer
Postat av: Madelene

ett år? får du lov til å få besøk da? :)



2009-12-12 @ 19:52:16
URL: http://maadeleneleidland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0