Saknad <3

Ja, det har inte hänt så mkt idag!
Elke åkte från stallet klockan 10, sen va jag själv m Rene,
det gick bra:)
Hade dock lite problem att andas i morse! Vet inte vad d var för fel,
men fick lite lättare panik ibland!
Athletica gick lektion idag, så ingen ridning, utan fick behandling av Majvi istället,
så nu e jag helt slut!

Så, nå e det på dethär viset att jag saknar en massa saker,
och några av dom sakerna är följande <3



Sabina & Erika, My giiiirls <3333333333


BILDET BORTE INE FÖLSOM :O:O:O haha <3 Iluu beste kusina mii :) <3


Hihi ^^, Coco & Erika, dagen innan jag for till Holland, I <3 U forever <3


Jeg & Christine, sist vi så hverandre <3
Er sååå gla di deg vennen min,
kan ikke skrive så utrolig flott som du skriver om meg,
men du skal vite att du betyr så veldig mye for meg jenta mi <3
Du er alltid der for meg, du er alltid glad, alltid snill, går alltid å snakke med deg.
Jeg savner deg veeeeldig mye, og er lei for at vi aldri sees mer,
lover att neste gang jeg er i Norge skal jeg ta meg tid å treffe deg bestevenn<3
I Love Yoouu! <3


Sötkattis <3 I miss uuu tjejaan ! :( <333

Men mest av allt saknar jag Cortari :'( Min älskade lilla unge!
Hoppas du har d bra !

Men nu har jag så ont så d går snart inte sitta längre, helvete alltså :(

Good Night!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde visst mamma...Sandra...Linus...Jens...momma...fox...bella...

2009-12-07 @ 23:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0