Himlens Klaraste Stjärna<3


Ute under himlens skyddande tak.


Sakta borta nu älskling, men du försvinner aldrig<3


Humöret mitt, mitt älskade humör <3

<3

Stjärnan <3


The sun will allways shine on you


My everlasting Angel <3

 
Snuttan <3


Mor & Dotter, mina finingar <3
Ska Bella få bli mamma igen tro? Jag vill det...


Ditt vakande öga, ska det vaka över mig nu?
Som mitt vakade över dig? Min ängel<3


My Sunshine, the brightest thing of the day - was you <3




Kärlek i oändligheten


Sov gott min älskade vänn,
vila dig, så du är pigg när jag besöker dig i mina drömmar,
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint skrivet - men usch så hemskt... Älskar dig!

2009-12-02 @ 13:49:28
Postat av: Anonym

håller med, fint skrivet. sitter och gråter hemma nu oxå! saknar dig och önskar jag kunde vara hos dig. bästa vän jag älskar dig <3

2009-12-02 @ 13:55:23
Postat av: Cornelia

Fint skrivet tycker jag också! Sitter å gråter hemma,

Hälsa henne från mej också i dina drömmar älskade ankan, jag önskar att jag kunde finnas hos dej nu å trösta å stötta dej i det du går igenom gumman!

Jag älskar dej som fan <3<3<3<3<3

<3 Vila i frid lilla ängeln <3

2009-12-02 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0