Helg + Tusen tårar

Det har ju inte blivit ngt skrivet på hela helgen + måndag, även fast jag hade jobbhelg.
Det kommer sig så att glädje av att skriva inte finns,
då min älskade Cortari till himmelens gröna ängar åker i morgon.
Så därför är allt jag tänker skriva om helgen att det gick bra att jobba själv,
och det gick bra att rida ut för första gången i sällskap av Ursula & Desiree.

Sen tänker jag låta några bilder stå för resten,
då min ork inte finns, och jag är helt tom, helt tom för det var helt fel,
Cortari skulle vara med mig, i många många år till, det skulle inte ta slut nu!












Det här är vad du nu äntligen ska få göra igen, min älskade lilla vänn! <3


Prinsessan över de evigt gröna ängar, MIN prinsessa.


Min bakrundsbild, min kärlek, mitt hjärta, min bättre hälft - jag älskar dig


Ingen kan ngnsin förstå vår kärlek, du vill föralltid bara vara min prinsessa, mitt hjärta<3


Miiiiin näsa, min dröm, föralltid min, baaara min<3


Mamma tog bild idag,
lika vacker som vanligt, min finaste lillplutt!

Tack Majvi för allt! Att du gav oss & henne en chans!
Du gjorde underverk och vår sista tid bättre...
Tack åter igen, du är en ängel!

Nu ska jag avsluta med att mina tårar kommer rinna i sorgens namn,
till den dagen jag kan börja se på Cortari med glädjens ögon över den tid
vi fick tillsammans, dock kommer det ta tid, men jag väntar,
och längtar till den dagen

Spring över de gröna ängarna nu, tillsammans med dina gamla vänner från gården,
slipp alla besvär och känn bara lycka och glädje.
Jag älskar dig Cortari, jag kommer alltid älska dig.
Vi sees en dag, efter den dagen är vi oskiljaktiga igen! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du skriver, och beskriver, om känslor så bra...Idag är det en tung dag, men sedan vänder det och blir lite, lite bättre för varje dag. Kanske märks det inte i början men bättre blir det. Nu ska jag gå ut i stallet, göra Cortari fin - pussa henne massor! Älskar dig tjejen//mamma

2009-12-02 @ 07:46:54
Postat av: Ine Falander

jeg har svart deg på bloggen min. Kondolerer så mye! Nydelige hesten din! Cortari får set sikkert bedre nå! RIP <3

2009-12-02 @ 09:51:05
URL: http://www.inefalander.blogg.no
Postat av: Anonym

jag finner inga ord <3

2009-12-02 @ 11:20:42
URL: http://soliviao.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du skriver allt så fint :'( / :')

Vila i frid cortari du är himmlens sötaste prinsessa <3

2009-12-02 @ 18:30:33
Postat av: Ida

Vad är det som har hänt ?:/

2009-12-03 @ 21:09:30
URL: http://idabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0