diverse, städpaus :)


Den här "människan" är alltså riktig, stod å spelade på julmarknaden,
fyfan(man ska inte svära, fyy!) men att hon inte frös ihjäl, herremingosse!
Det gjorde vi, och vi gick o hade vantar o varma kläder!
Hon va duktig dock! :)


Goood mat! :)
Sockrad(haha) gurka kom lite senare! :)


Snön, den som jag tänkte smita ifrån!
Och när snön stannar, är d så att det också e kallt, skit också!! :(


Denna bild fick missödet till ridning idag att försvinna ur minnet :)
Pruttelisnuttan! :)


Jobbiga ursöta Conchetto! :)


Titta vad jag hittade, medan jag väntade på att Rene skulle komma med
"blåsapparaten" så jag kunde blåsa löv på uteridbanan!! :)


Anton :)


Kusher :D


Tyckte den här bilden var lite "energiig"! o för att jag saknar att rida riktiga hästar!!! :/


Favvotjejan i holland, o jag undrar om min mamma ska få skicka ett mail till
Chantal, tjata på brevet igen å fråga om denna tjej e kvar,
och hur mkt hon då kostar!
Nudu läser ju det här morsan! :) så gör't!


Mer jobb = mer "fit" jag säger ja tack till att bli mer fit igen !!!  ( bild från Holland)

Nu har jag plockat ihop nog för natten, nu ska jag skicka ett sms till pappa,
fråga hur d går, och sen packa ihop för kvällen! :)

Gute Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0