Bilder, om datan vill fungera :)

Ja, nu har jag inte lagt in ngt på en stund.
Men jag har inte känt för att skriva, så då gör jag inte d.
Gud vad enkelt d kan vara ibland! :)
Men det har bara varit som vanligt, inte den bästa veckan :/
Men den bästa veckan om man tänker på Athletica, hon har blivit mkt bättre:)
Hon slappnar av, och har inte huvve 10 m över marken, utan sänker huvudet,
känns som ho kommer upp m ryggen mer, och hon jobbar bättre,
för hon behöver inte springa för att vara i balans, utan kan jobba lite i
ett saktare tempo! :)
Men lååång väg kvar.


His Higness(eller om d e pappans namn, vet ej)
Söt e han iallafall! Och bara goo! :)


Conchetto( Conhet elr ngt tror jag e hans riktiga namn??)
D e en hopphäst, blir tre över nyår, rids redan.
Han mosade mitt lillfinger häromdan, och klev på min vrist förra veckan,
och äter på mig jämt! Inte min favvo! Klump! Haha.
men han e gullig o snäll för att va så ung liten hingst! :)


Don Romatic. Det e bara e bäbiskille med ngt fel på ena hoven,
så han måste stå inne. Tror han blir 2 över nyår. Och han är söt,
men vill inte hålla avstånd till Kameran, så blir inge fin på kort, hehe.


Utsikt från stallet där Athletiva står! :)
Huset närmast till vänster är värmerum klubbstuga, med fönster så man ser in i rdhuset. Sen är huset vänster längre fram ett lägerboende, eller ja boende för andra gäster som kommer hit.
Huset man ser mellan är ett stall, syns jätte dåligt,
men där står ungmärrarna, eller ja, dom flesta, åringarna, hingstar & ston, och fjolårets kull m pojkar.
Och två gamla gamla hästar, den ena e 30 tror jag. Sen så i huset rakt fram står stona som e dräktig, plus två minishettisar som e jättesöta:)
Och bilen som ni ser e Hildes, Jeep(?) jag och bilar, hör inte ihop ;)



inte mkt muskler här inte :/ hon ser värre ut i verkligheten än på bilder tkr jag...

Prosjektarbetet Athletica! Har ju alla förutsättningar för att bli bra då! :)
Fint byggd egentligen! :) Men vit = alltid skitig...
Ååååh!


Skritt... Stel?!? neeej inte alls... :/


Trav.


Såhär går hon gärna... :/ eller gärna e väl fel att säga,
men så bär hon sig, bar, nu har hon nästan slutat m det.
Men hon släpper ryggen och bakdelen och her huvve rakt upp.. :/


Galopp...


Blir aningens bättre efter galoppen!


Men jag har inte all världens tålamod och nu går datorn så trögt.
Så det får räcka för dagen! :)

Vi kan ju köra en fråga här, och se om ngn gissar rätt :)
Den som vet, ombeds att inte svara :)

Fråga: Hur gammal e Athletica?

Ja, nu ska jag städa ! :)
Sees! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror 12, Sandra tror 13 o Jens tror 15....

2009-12-05 @ 22:25:07
Postat av: Anna

Hmm, jag kommer inte ens ihåg åldern, men hon är ju inte så gammal som hon ser ut, 10 kanske?

2009-12-06 @ 14:28:20
Postat av: Zabeena

hmm, javet inte, men typ 12-13 kanske ? :p

<3333

2009-12-07 @ 01:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0