Annat i tankarna en stund

Och då kan man ju lägga upp lite bilder från stället här, och hästarna, är inte så bilder på så mkt, men lite iallafall :)


Tessa, gammalt sto, privatägd :) Jättesnäll, relativt stor flicka! ;)


Desiree, den mkt vältalande flickan! Rolig häst, låter alltid och verkar alltid vara rädd, dressyrhästar säger jag bara. Hon är privatägd hon md! :)


"His Higness" går han under, men tror d är hans pappas namn.
En 3årig valack på tillridning e dethär iallafall, mkt vacker och gosig häst, svårt att
få ngn bild, när han halst doppade huvudet i mitt knä.....

Men min dator vill inte fungera :/
Så får väl bli mer bilder en annan dag....

Idag känns lite bättre, men saknaden efter min kära är hemsk :(

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förstår att saknaden känns... Men det ska kännas när ens kära lämnar en, så är det...

Gullig her highness va!

Puss

2009-12-03 @ 23:36:54
Postat av: Mamma

Menade förstås his highness, hi,hi!

2009-12-03 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0