Skutt med skruv!

Inte är det bara djur & akrobater som får till det inte,
det gör även jag, bara på ett litet annat sätt, jag kan nämligen ändra mina planer,
ENORMT mkt!
Istället för att gå skola nu i år, ska jag nämligen till Belgien och "jobba".
Jag längtar så jag håller på att gå upp i taket!
Å inte e det slitgöra jobbet heller, utan jag ska rida & pyssla med hästarnas träning,
även lite tävling, rida för instruktörer, longera, bandagera osv.
Så jag måste öva lite, gick ju bra på Torsta, men men, jag är inte precis så duktig, egentligen!
Så det är lite av ett skruvat skutt!

Red i dag, lite bomarbete, gick bra det också, blev egentligen mest dressyr, åh det gick SUPERbra!
Mamma har ju ridit lite, Fox lyssnar ju lite lite bättre på henne, åsså e hon mkt duktigare än mig,
men det skulle va konstigt annars, hon har ju ridit i 37 år eller ngt!
Sandra har börjat rida tjockis Bella, åh Bella går så fint, som en liten prinsessa!
Hon e så snäll så.

Och ovanligt, så tänkte jag lägga upp lite bilder från dagens ridning :)

Men först, Mamma & Cortari passade på att kolla in bommarna innan vi vi red!

Dom e lite läskiga alltså, jag är ju en dressyrhäst, ska jag verkligen behöva gå över det här ?!?


Åhhh, måste jag verkligen !?!!!


Okejdå, men då hoppar jag högt över den farliga vita saken på marken!
(Åh jag frågar mig själv, är det verkligen en dressyrhäst? KOLLA hopptekniken! :O )

Och en bild på min alldeles egna lilla prinsessa, gud vad jag hoppas önskar och vill att hon ska bli bra så jag slipper skicka henne till de evigt gröna ängar! Jag älskar dig!


Ett till, bara för att hon betyder världen & har lärt mig så mkt om hästar & om mig själv,
mitt hjärta!


Äh, å nu blev det här inlägget så långt,så vi gör ett till med lite bilder från träningen idag.

Ha're bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0