Hejhopp!

Jag var ju utomlands en liten sväng jag!
I Kefalonia(det stavas så mkt olika, så jag skriver så, det e lättast, hehe)
Kan inte riktigt rekomendera det stället, om man inte tycker om när det är HELT dött.
Det enda som lät va hönsfarmen, ngn skällande hund och skrikande katt...

Men vi hade det trevligt i alla fall, och jag tänkte dela med mig av några bilder som togs :)


Min lilla kusin Synne kom ofta nersmygandes för att fråga om att få spela the sims 3, ngt hon alltid fick,
snäll som vi e :)


Bara för att jag tkr bilden e så fin, får lilla Synne vara med igen :)
Man ser lite av poolen, den var härlig!


Jag & min lilla kusin andra dagen( den första riktiga dagen, vi kom så sent på kvällen)
Hade nog precis gjort oss i ordning för att åka och äta eller ngt.


Min stora kusin struttate runt och lekte dum blondin, eller hon lekte inte, hon är ! Hihi
Kläderna fick vi hänga ut, eftersom det luktade SKIT i garderoben :(


Sen började hon dansa.


Även denna filur började dansa.


Tillslut dansade dom tillsammans,
men strax

Började de busa!


Som tur var tappade Ine Synne i sängen och inte på golvet....!


Ine var tvungen att prova mina skor för hon tyckte dom såg ut som nå horskor, hon ombestämde sig när hon fick på dom!


Jag & min kusin dag två :) Man är extra fin när solen lyser en rakt in i ögonen !
Jag är Brunast!!!!! :D


Pool by evening



Våran bästa vän, som egentligen fick vara överallt förutom hos oss :)


Min pappa, en av kvällarna innan han blev riktigt dålig.


En bild på en av bränderna som var en bit bort får avsluta det här inlägget,
för nu ska hästarna ha lite mat!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha :p <3

2009-10-22 @ 09:15:18
URL: http://www.inefalander.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0