:/

Jag lovade ju att lägga in bilderna från ngn träning, men det har ju givetvis inte blivit av,
har haft mkt annat nu...
Men nu kan jag ju lägga in lite bilder från några träningstillfällen, istället för bara ett ;)


Uppvärmning :)


Jag säger ngt till Mamma och är inte helt med, men Fox gick finnemang =D


Jag älskar att rida Fox, och det syns!


Fiiiiiint steg ! Tänk om jag kunde sluta tippa handen så mkt !!!


I Love You Honnyyyy <3


En bild säger mer än tusen ord, en blick likaså,
den här bilden tilltalar mig på ett speciellt sätt, föralltid vi Fox, alltid!

Nu hinner jag inte mer, ska hoppa i säng, om det blir ngn sovning, har varit en riktigt TUFF dag idag..

Gonatt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni e sååå snygga ihop:-)

Tuffa dagar försvinner och blir igår - som tur är!

2009-08-17 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0